Βρίσκεται στην βιομηχανική περιοχή του Κιλκίς και ιδρύθηκε το 1996 ως μια joint venture μεταξύ της ΜΑΚΒΕΛ Α.Ε., μιας ελληνικής εταιρείας παραγωγής ζυμαρικών που δραστηριοποιείται από το 1939 και της EURICOM S.p.a, ενός ομίλου εταιρειών με έδρα την Ιταλία στον τομέα των ζυμαρικών, των αλεύρων και του ρυζιού.
Από το 1939, 3 γενιές ασχολούνται με την παραγωγή ζυμαρικών
Ίδρυση της εταιρείας ζυμαρικών «ΜΑΚΒΕΛ».
Απόκτηση της πρώτης μονάδας παραγωγής ζυμαρικών από τον Παντελή Κωνσταντινίδη.
Κατασκευή μιας νέας μονάδας παραγωγής ζυμαρικών
1962Στρατηγική συμμαχία της ΜΑΚΒΕΛ Α.Ε. με την EURICOM S.p.A. και ίδρυση της EURIMAC S.A.
Κατασκευή της τρέχουσας μονάδας παραγωγής ζυμαρικών στο Κιλκίς, αρχικά με 2 αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής ζυμαρικών, ένα συσκευαστήριο ζυμαρικών και μια αποθήκη.
1997Κατασκευή του μύλου επεξεργασίας σκληρού σίτου και των σιλό αποθήκευσης σκληρού σίτου.
Κατασκευή επιπρόσθετων σιλό αποθήκευσής σκληρού σίτου
2008Εγκατάσταση 3ης αυτοματοποιημένης γραμμής παραγωγής ζυμαρικών.
Κατασκευή της νέας αποθήκης.
2010Εγκατάσταση της 4ης αυτοματοποιημένης γραμμής παραγωγής ζυμαρικών.
Κατασκευή του συγκροτήματος λέβητα καύσης ορυζοφλοιού.
Εγκατάσταση της 5ης γραμμής παραγωγής ζυμαρικών και των ρομποτικών παλετοποιητών.
Αύξηση της δυναμικότητας παραγωγής σιμιγδαλιού σκληρού σίτου στο μύλο επεξεργασίας σκληρού σίτου.
2018Εγκατάσταση της 6ης γραμμής παραγωγής ζυμαρικών και κατασκευή επιπρόσθετων σιλό αποθήκευσης σκληρού σίτου.
> Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας EN ISO 9001
> Συστήματα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων EN ISO 22000
> Πιστοποίηση BRC
> Πιστοποίηση FSMA
> Πιστοποίηση IFS
> Συστήματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης EN ISO 14001
> Συστήματα Διαχείρισης Ενέργειας EN ISO 50001
> Δήλωση Επιβεβαίωσης για χρήση Πράσινης Ενέργειας
> Πιστοποίηση για παραγωγή ζυμαρικών από 100% σιμιγδάλι ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ σκληρού σίτου
> Πιστοποίηση για παραγωγή ζυμαρικών από 100% σιμιγδάλι ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ σκληρού σίτου
> Πιστοποίηση Organic JAS
> Πιστοποίηση Halal
> Πιστοποίηση Kosher
> Πιστοποίηση GS1
H EURIMAC εφαρμόζει στρατηγική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης απευθυνόμενη σε 8 κύρια θέματα:
> Φιλανθρωπία: Δωρεές σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
> Εργαζόμενοι: Καθιέρωση οικογενειακού περιβάλλοντος εργασίας
> Προμηθευτές: Διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων
> Πελάτες: Έμφαση στο κόστος, στην ποιότητα & τη βιωσιμότητα
> Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Ανοιχτές δίοδοι επικοινωνίας
> Καταναλωτές: Ανάπτυξη νέων προϊόντων
> Κοινωνία: Παροχή ευκαιριών απασχόλησης
> Φυσικό Περιβάλλον: Μείωση οικολογικού αποτυπώματος